Search
  • Gál Ildi

Hogy éld túl a húsvétot 100000 kiló hízás nélkül?

Updated: May 22


Őszinte leszek: nem biztos, hogy könnyű lesz. De nem lehetetlen, és ha pár apróságot betartasz, a végén Te fog a legjobban meglepődni, hogy annyira nem is volt gáz 😊


1. Ne egyél mindent és mindenhol!


Tényleg! Ha össze-vissza fogsz enni, nem csak a diétád fog összedőlni, hanem Te magad is. Ha nem diétázol, akkor is nagyon megterhelő a szervezetnek, hogy mindenfélét összeeszel, válogatás nélkül. Azért, mert húsvét van, nem kell teljesen másképp csinálod mindent. Ha sokfelé mentek vendégségbe, és mindenhol elvárják, hogy egyél is (a magyar emberek ilyenek…) akkor egyél, de mindenhol csak keveset, akkor mindenki örül, hogy nem kosaraztad ki, Te pedig a gyomroddal együtt a negyedik helyen is jól leszel még 😊


2. Azért, mert ünnep van, nem kell egyfolytában enni!


Ha reggeli idő van, reggelizz. Ha ebédidő, ebédelj. Ha pedig a vacsoraidőd, akkor vacsizz. Nem kell mindent szigorúan betartani, de miért kéne teljesen máskor enni ebben a pár napban, mint egyébként….?


3. A húsvéti kaja nem hizlal!


Sőt, a jó minőségű sonka pl. kifejezetten értékes tápanyag, és tökéletesen illik egy fogyókúrás étrendbe is! A tojás szintén. Retek, újhagyma, paradicsom, paprika – kellenek ennél jobb kaják, ha fogyózol??? Ami hizlal a húsvéti kajában (és úgy egyébként bármikor máskor is…) az a mértéktelen zabálás és a kalácsok, sütik. Nem azt mondom, hogy ne egyél. Tudom, ilyenkor ez a szokás. Három szelet kalács és egy nagy tortaszelet helyett egyél egy vékony kalácsot és egy fél szelet tortát. A Te lelked is megnyugszik, és a vendéglátód se fog lefitymálni, hogy jaaaaj, legalább ilyenkor egyél már rendes kaját!


4. Tornázz!


Attól, hogy ünnep van, nem kel ezt sem abbahagynod! Sőt, lehet, hogy éppen most lenne picit több időd magadra, mert ugyan sütünk, főzünk, de nem megyünk dolgozni – reggel letolod a napi fél-egy óra Pilatest, máris teljesen más lesz az egész napod! Vagy csináld meg este, amikor hazaértetek/elmentek a vendégek – aludni is jobban fogsz, ha picit azért sikerült többet enned, mint amúgy szoktál.


5. Ne tegyél magadnak szemrehányást, ha nem tartottad be betű szerint a diétádat!


Nem ettől fogod visszahízni mind a 8 kilót! Ha odafigyelsz, hogy mit és mennyit eszel, lehet, hogy észre se veszi a mérleg, hogy 4 napig húsvét volt.


Röviden:


Tényleg nem bonyolult: egyél minél kevesebb gyors (rossz) szénhidrátot, egyél minél több sonkát, tojást, salátákat, zöldséget a sütik helyett, és ne menj a Dunának, ha mégis lecsúszott az az egy szelet krémes!


Nagyon boldog ünnepet és minél kevesebb kísértés kívánok Neked! 😊


0 views

+36 20 240 2099

  • Facebook
  • YouTube